021-44974924

info@vraco.ir

تهران ،فلکه دوم صادقیه،بلوار فردوس،

خیابان سلیمی جهرمی جنوبی،شماره ۴۴

مشاوره رایگان

دوره تجات تیمی

 ارزیابی مدیریت، پیشگیری و مقابله با خطر
ارزیابی خطر در کار صنعتی با طناب در مفهومی عام، خطرات جانبی اجرای یک پروژه کار با طناب را در بر می‌گیرد.
به عنوان مثال:
خطر سقوط اشیاء بر روی عابرین در محوطه سایت ، خطر کابل های برق و لوله های گاز در مسیر اجرای پروژه ، خطر نشست گازها و مواد مضر ، خطر وقوع حوادث غیر مترقبه (آتش سوزی ،زلزله و …) ، خطر وجود افراد ناآگاه در محوطه سایت و بسیاری موارد دیگر که بسته به نوع مکان و زمان اجرای پروژه احتمال وقوع این خطرات وجود خواهند داشت.
خواه احتمال وقوع این خطرات، قوی یا بسیار ناچیز باشد، باید مورد بررسی قرار گیرند.
پیشگیری همواره بهترین راه برای مواجه با خطر می باشد.
کارشناسان ارزیابی خطر این شرکت، ارزیابی خطر را طبق آیین‌نامه (HSE) انجام و به تایید کمیسیون بررسی و مدیریت خطر حوادث کاری این شرکت می رسانند. پس از بررسی، مدیریت، ارائه راهکارهای پیشگیرانه و نهایتاً تایید کمیسیون ، مجوز اجرای پروژه صادر شده و مدیر اجرایی آغاز به کار می نماید.
کلیه اطلاعات مربوط به ارزیابی خطر یک پروژه ،به طور کامل در یک پرونده درج شده و تحویل کارفرما خواهد شد.

 امداد نجات در ارتفاع :
علاوه بر تمام مزیت‌های کار با طناب، امکان دستیابی سریع و ضریب ایمنی بالایی که در این روش وجود دارد ، زمینه را برای ورود این رشته به واحدهای تخصصی امداد و نجات فراهم ساخته و امروزه بخش مهمی از فعالیت‌های امداد و نجات را دربرمی‌گیرد.
کاربردهای امداد ارتفاع را می‌توان در امداد شهری (در ساختمان ها و سازه های بلند) ، امداد در محیط‌های صنعتی (پالایشگاه‌ها ، سکوهای نفتی ، دکل های مخابراتی و برق و …) ، امداد هوایی ، امداد کوهستان ، امداد سیلاب امداد جاده ، آتش‌نشانی و … مشاهده کرد.
امداد نجات در ارتفاع ، همانند سایر علوم ، دنیای عظیم از تخصص ، دانش و پیشرفت را خلق کرده ، که از جمله آنها می‌توان به :
تاسیس مرکز آموزش عالی امداد نجات در جهت نمودن آموزش ، تمرین های دشوار در شرایط واقعی ، تحقیقات بسیار در زمینه تکنیک های برتر نجات ، پیدایش تجهیزات و ابزارهای تخصص نجات و… اشاره کرد.

در این راستا واحد امداد نجات شرکت ویانا تشکیل گردیده و همگام با تکنسین های این شرکت در پروژه ها ، انجام وظیفه می نماید. نجات گران این واحد علاوه بر گذراندن دوره های عمومی و تکمیلی کمک های اولیه ، دوره های تخصصی امداد و نجات را گذرانده و موفق به کسب گواهینامه بین المللی از IRATA شده اند، همچنین تجهیزات تخصصی نجات اولیه تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته تا در مواقع لزوم با اقدامی سریع و موثر گامی در جهت حفظ جان یک انسان بردارند.
این واحد در قالب تیم های ۲ و ۴ نفره بسته به نوع و مکان پروژه ، ارزیابی خطر پروژه و همچنین تعدادی تکنسین های مستقر در پروژه ، در تمام مدت اجرای پروژه در سایت کارگاهی مستقر خواهند شد. استقرار این واحد هیچ هزینه ای را بر کارفرما نخواهد داشت و کلیه هزینه‌های واحد نجات از محل اعتبارات شرکت تامین میگردد.
واحد نجات شرکت ویانا به طور مستقل وارد عمل شده و هیچ گونه نیازی به سایر ارگان های امدادی نخواهند داشت.
هدف اصلی این واحد در زمان وقوع حوادث، دور کردن افراد مصدوم از محیط خطر و رساندن آنها به محیط امن و نهایتاً نیروهای اورژانسی می باشد.
در عملیات نجات ، نقش ایمنی بسیار بیشتر از مواقع عادی خواهد بود چرا که عدم رعایت اصول و استانداردهای نجات فنی ، می‌تواند علاوه بر مصدوم ، نجات گر را نیز به مخاطره بیاندازد، لذا بازرسین این شرکت دستورالعمل‌ ویژه‌ای را برای نظارت بر تمرینات ، آمادگی ، سطح معلومات پزشکی و فنی نجات ، نحوه استقرار در پروژه ، تجهیزات مورد استفاده آنها و .. اتخاذ نموده اند که در فواصل زمانی معین اجرا می گردد.

تماس با ویانا

021-44974924

مشاوره قبل از سفارش

8:00- 2:00

ارسال ایمیل

info@vraco.ir

تماس با ویانا

لطفا جهت مشاوره، بازدید رایگان و یا سفارش پروژه با ما در تماس باشید.